יהודה גליק הצליח להכניע את המשטרה: "לא ידעתי שהוא שוטר"

    ארי וידר 1 Comment on יהודה גליק הצליח להכניע את המשטרה: "לא ידעתי שהוא שוטר"
    11:05
    20.05.24
    אבי יעקב No Comments on אחרי שבעה חודשי מלחמה: טרמינל 1 נפתח מחדש לטיסות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל הר הבית יהודה גליק שנפצע בניסיון התנקשות בחייו לפני מספר חודשים, כבר מכיר את המשטרה לפני ולפנים, אך גם היום הצליח באמצעות בית המשפט, "להכניע" את המשטרה.

    גליק הורשע בחודש ינואר האחרון בעוון אי ציות לשוטר במדים ודן אותו  לתשלום קנס בסך 1,000 ש"ח, פסילה מלקבל או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים ופסילה מלקבל או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים, וזאת על תנאי למשך שנתיים.

    מה שאירע, על פי פסק הדין, הוא ששוטר הורה ליהודה גליק שלא להיכנס בסמוך לשער האשפות. בעוד גליק עושה פניית פרסה, ניגש אליו שוטר נוסף ואמר לו "עוף מהמקום". גליק, העיד כי שאל את השוטר "מי אתה, האם אתה שוטר, האם יש לך תעודת שוטר…"ביקשתי ממנו לפחות פעמיים האם הוא שוטר שיראה לי תעודת שוטר. הוא אפילו לא ענה על השאלה האם הוא שוטר… שאלתי אותו האם הוא שוטר והוא לא ענה לי, שאלתי אותו בפעם השנייה וגם הוא לא ענה לי. חשבתי שהוא בן אדם מטריד, כי אם היה שוטר הוא היה עונה לי. מדובר בעברית פשוטה. זה גם מה שאמרתי לו".

    גליק ערער על פסק הדין וזוכה.

    בית המשפט קבע כי מאחר שהשוטר ביקש מהמערער לעצור בצד אך ורק כדי שיוכל להזדהות בפניו כשוטר, ומשלא קמה כל סיבה נוספת לכך, ולא ניתן כל צו אופרטיבי אחר, הרי לא בוצעה כל עבירה, לא כל שכן עבירה של אי ציות. המסקנה המתחייבת במקרה זה כי מדובר בעניין ציבורי פעוט, כך שאין זה ראוי להכתים את המערער בהרשעה בפלילים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יהודה גליק אין עליך, אתה היחיד שמשתלת על שוטרים במדינה הזאת!
      הם עוד יקבלו אותך כשר המשטרה!!